Dinsdag 18 oktober 2022
Uiterlijk 31 oktober aanmelden Eerste Communie en Vormsel
Pastoor Herman Schaepman nodigt kinderen van groep 3, 4  en groep 7, 8  in Escharen, Gassel, Velp en Grave uit zich alstublieft  uiterlijk 31 oktober aan te melden voor de Eerste Heilige Communie of het Heilig Vormsel.

Vanaf zaterdag 5 november gaat pastoor Herman namelijk met de jongelui op pad. Hij verzorgt met een werkgroep een gevarieerd en aansprekend  programma inclusief een heuse musical in de theaterzaal van Catharinahof.
De Communieviering en het Vormsel staan gepland voor mei. De concrete data zijn afhankelijk van de aanmeldingen.  Het programma leest u hieronder. Op deze website vindt men onder ‘Contact’ ook de aanmeldformulieren.

Mogelijke vragen stelt u via algemeen@st-elisabethparochie.nl

Voorlopig programma seizoen 2022-2023

Zaterdag 5 november 17:00 uur, HH. Vincentius en Antonius van Paduakerk te Velp: Kennismaken en Gezinsviering.
Zondag 11 december 15:00 uur, Catharinahof:  Kisi kids met musical ‘Sterrennacht in Bethlehem’.
Zaterdag 24 december 17:00 uur, St.-Elisabethkerk Grave: Kerstgezinsviering
Zaterdag 14 januari 17:00 uur,  St.-Jan de Doperkerk Gassel: Gezinsviering.
Zaterdag  4 februari 17:00 uur, St.-Lambertuskerk Escharen:   Gezinsviering.
Woensdagmiddag 29 maart 15:00 tot 17:00 uur, Hemelvaartzaal St.-Elisabethkerk Grave
Catechese rond Pasen en Palmpasenstokken maken.
Zondag 2 april 11:00 uur, St Elisabethkerk Grave: Palmpasenviering en aansluitend
Palmpasenprocessie naar Catharinahof.
Zaterdag 8 april 17:00 uur, Onze-Lieve-Vrouwekerk, kloosterkerk Oud-Velp  Paaswake als Gezinsviering.
Woensdag 20 april 15:00 tot 17:00 uur, Klooster Oud-Velp Middag in klooster met rondleiding, bakkerij…

In Mei afhankelijk van aanmeldingen Viering om te oefenen en vervolgens Communie- en Vormselviering.

Maandag 29 mei 15:00 uur, St.-Lambertuskerk Escharen: Dankviering met Kinderzegen Heilige Machutus.

Accenten voor de Vormelingen ontbreken binnen deze aanzet nog heel even.