Maandag 21 november 2022
Musical ‘Sterrennacht in Bethlehem’, zondagmiddag 11 december Catharinahof, 175 kaartjes zijn op
Zondag 11 december om 15:00 uur
in de Theaterzaal van Catharinahof
presenteert Kisi kids
de musical ‘Sterrennacht in Bethlehem’.

Kaarten waren vanaf woensdag 23 november kosteloos verkrijgbaar
op het Parochiecentrum (woensdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur Hoofdwagt 1 Grave) en overdag bij de receptie van Catharinahof. Deze zijn sinds eind november op.

In deze musical van Birgit Minichmayr nemen tante Elisabeth en oom Zacharias, moeder Maria en engel Gabriël ons mee naar Kerstmis, de nacht waarin hemel en aarde samenkomen rond het Kind in de kribbe, de stal van Bethlehem, tussen herders en koningen.
Kinderen, tieners en volwassenen brengen als bijna professionele sterren deze musical vanuit de Nederlandse tak van Kisi kids. Deze internationale, katholieke non-profitorganisatie werkt vanuit de Bijbelse Boodschap, staat voor oecumene, speelt en zingt voor iedereen.

Parochie H. Elisabeth van Escharen, Gassel,  Velp en Grave nodigt Kisi kids uit en biedt deze unieke beleving graag aan als voorbereiding op Kerstmis. Deze kindvriendelijke musical komt namelijk niet alleen naar Grave voor de aanstaande communicanten en vormelingen.

Weet dat vooral alle kinderen,
maar ook volwassenen van harte welkom zijn.
Als gezegd, wel even een kaartje ophalen?!
Ook voor een royale zaal geldt immers vol is vol.
‘Geen plaats in de herberg’ is ‘zonde’ van de zondagmiddag.