Communieformulier

De Eerste Heilige Communie, na het Heilig Doopsel het tweede Sacrament als inleiding in onze katholieke Kerk

Op deze website leest u onder het kopje ‘Pastoraat’ meer over de betekenis en voorbereiding op dit toegewijde moment.

Op deze website leest u onder het kopje ‘Pastoraat’ meer over de betekenis van en de voorbereiding op dit toegewijde moment.
Heeft u vóór het invullen van deze aanmelding nog vragen, dan staat pastoor Herman Schaepman belangstellenden graag te woord.
Stuurt u hem dan alstublieft een bericht via pastoorschaepman@st-elisabethparochie.nl.
Meld uw naam en telefoonnummer en hij belt u snel op.

Parochie H. Elisabeth hanteert de Privacyverklaring R.-K. Parochies d.d. 24 mei 2018
Communicant
Geboorteplaats
Doopdatum communicant(e)
Naam kerk
Plaats
Naam school
Plaats
Moeder
Voornaam, eigen naam
en van Vader
Voornaam, achternaam
Huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Eventuele broer(s) & zus(sen)
Gegevens Communieviering
Voor zover al bekend voorkeursdatum
Tijd
Aantal gezinsleden dat verwacht ten behoeve van reservering en bankindeling in de kerk
Geeft u onze parochie toestemming voor:
Indien uw communicant buiten onze parochie is gedoopt, dient u een doopbewijs op te vragen bij de parochie waar het kind is gedoopt. Een vrijwillige bijdrage kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL49 RABO 0117 1025 20 t.n.v. RK Parochie H. Elisabeth onder vermelding 'bijdrage Eerste Heilige Communie'.
Opmerking