Maandag 18 maart 2024
Hoopgevende stand van zaken Actie Kerkbalans

Omdat kerken geen subsidies krijgen, zijn zij financieel afhankelijk van de bijdragen van haar leden. Daarom vragen wij ook u om ons te steunen met een vast bedrag per maand of jaar, of met een eenmalige gift. Ook kleine bedragen helpen mee. Het kerkbestuur heeft een doel voor ogen: 42.000 euro. Dat is fors meer dan de afgelopen jaren is opgehaald, maar het is dringend noodzakelijk. De kerk kan er alleen zijn, voor anderen en voor u, door uw bijdrage!

We willen namelijk de kerken namelijk open houden, zodat de lokale gemeenschap zich ermee kan blijven verbinden.

De stand van zaken op dit moment is 18.896 euro. Dat is ruim vijfduizend méér dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat is een mooi en hoopgevend begin!

We maken het u graag makkelijk om bij te dragen: digitaal overmaken kan op bankrekeningnummer: NL49 RABO 0117 1025 20 t.n.v. Parochie H. Elisabeth onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2024’ (en eventueel de kerk die u extra steunt). U kan uw bijdrage ook overmaken via de Givt-app. Met een automatische opdracht via uw bank is het eenvoudig in te plannen.

Dankzij uw bijdrage kan de kerk een plek van betekenis blijven: in Escharen, Gassel, Grave en Velp!

Wij danken u heel hartelijk voor uw bijdrage.