Vormselformulier

Het Heilig Vormsel,
na het Heilig Doopsel en de Eerste Heilige Communie het derde Sacrament als inleiding in onze katholieke Kerk

Op deze website leest u onder het kopje ‘Pastoraat’ meer over de betekenis van en de voorbereiding op dit toegewijde moment.
Heeft u vóór het invullen van deze aanmelding nog vragen, dan staat pastoor Herman Schaepman belangstellenden graag te woord.
Stuurt u hem dan alstublieft een bericht via pastoorschaepman@st-elisabethparochie.nl.
Meld uw naam en telefoonnummer en hij belt u snel op.

Parochie H. Elisabeth hanteert de Privacyverklaring R.-K. Parochies d.d. 24 mei 2018

Vormeling
Geboorteplaats
Doopdatum vormeling
Naam kerk
Datum Eerste Heilige Communie
Kerk Eerste Heilige Communie
Naam school
Moeder
Voornaam, eigen naam
en van Vader
Voornaam, achternaam
Huisnummer
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Eventuele broer(s) & zus(sen)
Gegevens Vormselviering
Aantal gezinsleden dat verwacht ten behoeve van reservering en bankindeling in de kerk
Geeft u onze parochie toestemming voor:
Een vrijwillige bijdrage kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL49 RABO 0117 1025 20 t.n.v. RK Parochie H. Elisabeth onder vermelding 'bijdrage Heilig Vormsel'.
Opmerking