Dinsdag 14 november 2023
23 november: catechese-avond over maagdenwijding

Op 25 november is het het vijf jaar geleden dat Irene Ceelen, vrijwilliger van onze parochie de maagdenwijding ontving.

Op donderdag 23 november wordt dit heugelijke feit in onze parochie gevierd. Om 18.30 uur wordt de H. Eucharistie gevierd in de Sint-Elisabethkerk. Aansluitend is er een lezing over de maagdenwijding door mgr. J.B.F. Schröder, oud-vicaris-generaal van het bisdom van ‘s-Hertogenbosch. Ook zal Irene een persoonlijk getuigenis geven.

"Catering"
Het kerkbestuur wil graag weten hoeveel mensen op 23 november aanwezig zijn, zodat er voldoende koffie en thee zal zijn en de ruimte waarin de lezing gegeven wordt groot genoeg is voor het aantal toehoorders. Daarom kan iedereen die wil komen dat uiterlijk 21 november aanstaande per e-mail (bestuur@st-elisabethparochie.nl) aangeven.

De organisatie gaat ervan uit dat eenieder voor aanvang van de eucharistieviering thuis gegeten heeft.